Rezoluția Consiliului Europei 2361 adoptată pe 27 ianuarie 2021 cu privire la etica, legalitatea și practica vaccinărilor Covid-19, recomandă statelor membre (printre care și România) următoarele:

Parafraful 7.3.1: „să se asigure că cetățenii sunt informați că vaccinarea NU este obligatorie și că nimeni nu este presat politic, social sau în alt mod să se vaccineze, dacă nu dorește el însuși să o facă.”

Paragraful 7.3.2.: „să se asigure că nimeni nu este discriminat pentru că nu s-a vaccinat datorită riscurilor de sănătate sau pentru că nu a dorit să se vaccineze.”

Pargraful 7.5.2 „să folosească certificatele de vaccinare numai pentru scopul desemnat de monitorizare a eficacității vaccinului, a potențialelor efecte secundare și adverse.”

Consiliul Europei (a nu se confunda cu Uniunea Europeană și cu Consiliul ei), constituit imediat după al doilea război mondial, având în componență reprezentanții a 47 de state europene, este principalul organism european care asigură respectarea drepturilor omului (Conform Cartei Europene a Drepturilor Omului) și Domnia legii (Rule of law, zisă stat de drept la noi). Are sediul la Strasbourg, iar unul din cele mai cunoscute organisme din componența lui este Curtea Europeană pentru Drepturile Omului.

Dr. Michael Yeadon, fost vicepreședinte și cercetător științific șef la Pfizer a spus că „este înfricoșător că o asemenea rezoluție este necesară”. 

Cum înțeleg și se conformează „europenișitii” din Guvernul României și CNSU acestor recomandări privind respectarea drepturilor omului – așa cum recomandă Consiliul Europei -, puteți constata singuri. De exemplu, prin Hotărârea CNSU din 9 februarie 2021.

Dacă nici dispozițiile cuprinse în această Hotărâre a CNSU nu sunt constrângeri și discriminări (explicite, nu implicite) de vaccinare COVID-19, nu știu cum altfel pot fi considerate și interpretate.

Sau, cine știe, poate că luminații și „liberalii” noștri guvernanți ne consideră creaturi inferioare, subumane, prin urmare nedemne de respectul drepturilor lor potrivit Cartei Europene a Drepturilor Omului și Domniei Legii democratice (Rule of law). Așa să fie sau pur și simplu nu înțeleg ce fac? În oricare variantă, asemenea decizii executive și normative sunt abuzive, iar ignoranța nu îi exonerează de răspunderea pentru prejudiciile aduse vieții, libertății, sănătății și bunăstării noastre.

Update: Întrebat azi, 16 februrie, cu ocazia declarațiilor de presă privind bugetul pe anul 2021, dacă Guvernul României a discutat obligativitateai „pașapoartelor de vaccinare COVID-19” pentru acces în spații publice ca, de exemplu, restauraantele, Premierul Cîțu a răspuns că nu este cazul „deocamdată” , pentru că „suntem în plină campanie de vaccinare, deci „este prematur”.

Mai multe despre vaccinări, propaganda politică, știința cenzurată, raportul riscuri/beneficii în cazul vaccinurilor COVID-19, și neconstituționalitatea politicilor românești anti-COVID, în curând.

Deocamdată, vă invit să (re)citiți câteva texte ajutătoare. Ajutătoare în sensul că, dacă le-ar citi și eventual înțelege, actualii noștri guvernanți ar ști ce au de făcut ca să reintre în legalitate și să guverneze constituțional, în beneficiul vieții, sănătătii, bunăstării și libertătilor fundamentale ale cetătenilor României:

O țară distrusă degeaba

Zece lecții învățate în anul COVID

Petiție adresată Președintelui României

Vaccinarea anti-COVID Nu Este Obligatorie? Arafatologia Și Ultima Hotărâre CNSU

 

 

Suportul publicului nostru, inclusiv cel financiar, este esențial pentru menținerea și dezvoltarea paginii Acidmedia. Orice donație este binevenită. Vă mulțumim!

Donează aici