Acest text-avertisment este destinat în primul rând celor care continuă să creadă sau să susțină că „vaccinarea anti-COVID19 este sigură, eficientă și voluntară”, precum și instituției Avocatului Poporului și Consiliului Național pentru Combaterea Discriminării, care au datoria morală și posibilitatea legală de a se autosesiza în cazuri de abuz, discriminare și/sau încălcare a drepturilor noastre fundamentale.

Extras din HOTĂRAREA nr. 9 din 11.02.2021 a Comitetului Național pentru Stituatii de Urgență CNSU [structură a Guvernului României]. Hotărârea este asumată și semnată de premierul României:

Premierul Romaniei, Florin Cîțu, dupa ce s-a vaccinat anti-COVID, cu certificatul de vaccinare. Sursa Facebook, pagina personala

Articolul 2:

(5) Operatorii economici care efectuează transport internațional, aerian și rutier de persoane, prin curse regulate sau neregulate către România din zonele de risc epidemiologic, prevăzute la alin. (1.),au obligația să interzică îmbarcarea în mijlocul de transport a persoanelor care nu prezintă un document care să ateste:

a) rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, efectuat cu cel mult 72 de ore înaintea îmbarcării sau

b) efectuarea vaccinului împotriva virusului SARS-CoV-2 inclusiv celei de a 2-a doze și pentru care au trecut cel puțin 10 zile de la administrarea acesteia până la data îmbarcării sau,

c)faptul că au fost confirmate pozitiv pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 în ultimele 90 de zile anterioare îmbarcării și că au trecut cel puțin 14 zile de la data confirmării până la data îmbarcării. Dovada confirmării se realizează cu documente medicale ca de exemplu: test RT-PCR pozitiv la data diagnosticului, bilet de externare din spital sau test care să dovedească prezența de anticorpi de tip IgG efectuat cu maxim 14 zile anterior intrării în țară, precum și alte documente justificative.

Text integral aici

China nu se află pe lista țărilor care intră sub incidența restricțiilor de circulație și a obligațiilor impuse prin această nouă Hotărâre a CNSU, asumată și semnată de premierul României. Pentru că, nu-i așa, în China epidemia COVID-19 s-a încheiat:

Are rost să reamintesc că nici acest act normativ nu are:
a) temei constituțional în art. 53 din Constituție;
b) temei științific;
c) temei de fapt [dovezi, statistici] sustenabil?

Are rost să reamintesc că, de la declararea stării de urgență COVID19 pe 15 martie 2020, România este guvernată neconstituțional și nedemocratic, pe bază de zero știință și dovezi științifice, pe baza unor date oficiale TOTAL compromise (la noi în țară) sau PARȚIAL compromise (în numeroase alte țări), prin decizii discreționare ale inamovibilului șef DSU – neclar de ce inamovibil – în solidar cu miniștrii de interne și ai sănătății? Am reamintit.

Are rost să subliniez că formularea acestui text normativ este, pe deasupra, și stupidă, câtă vreme termenul „operator economic” nu este detaliat cu privire la naționalitatea operatorului, și, în acest fel, se înțelege că ar stabili aceste obligații extrateritoriale (pe teritoriul altor țări) inclusiv pentru persoane care nu intră sub incidența legii române? Am subliniat.

(Sunt curioasă cum va obliga, de exemplu, CNSU companiile aeriene străine să împiedice accesul în aeronavele cu destinația România al pasagerilor care și-au cumpărat bilet de avion, dar nu prezintă documentele prevăzute la literele a)-c), art. 2 alin (5) ale Hotărârii din 9.02.2021.)

Are rost să reamintesc că, din experiența nefastă a ultimului secol, așa se instalează măsurile, restricțiile, apoi regimurile totalitare, treptat? Sau, vorba liberalului nostru președinte, pas cu pas? Tocmai am reamintit.

Și nu, nu afirm că așa se va întâmpla cu privire la restricțiile sanitare sau la vaccinări anti-COVID sau similare, pentru alte boli infecțioase. Afirm doar că este un început pe cât de „promițător”, pe atât de îngrijorător, mai ales pentru un guvern de „dreapta modernă” și un premier care se pretinde (sau chiar se crede?) liberal.

Acestea sunt, pe foarte scurt, prolemele grave, cu implicații mai complexe și mai de durată decât par, pe care această hotărâre CNSU, la fel că multe altele precedente, le generează.

În legătură cu așa zisele vaccinuri anti-COVID-19, voi reveni în perioada următoare cu detalii privind propaganda oficială versus știința cenzurată și consecințele aferente. Pe moment închei cu două întrebări:

Cine, când și cum va răspunde pentru aceste aberații cu consecințe deosebit de grave și parțial ireversibile în ce privește viața, sănătatea, libertatea și bunăstarea noastră, a celor mulți?

Cine guvernează, de fapt, România?


 

Între timp vă invit să recitiți:

Petiție adresată Președintelui României

O țară distrusă degeaba

Frauda Statistică a Deceselor Covid-19

Suportul publicului nostru, inclusiv cel financiar, este esențial pentru menținerea și dezvoltarea paginii Acidmedia. Orice donație este binevenită. Vă mulțumim!


Donează aici