Dacă e să punem lucrurile în perspectivă corectă și obiectivă, în materie de dezinformări, manipulări și stimulente pentru participarea la acest uriaș și periculos experiment medical global (programul de „vaccinarea” anti-COVID19), n-am inventat noi nimic, cu atât mai puțin cu injectarea contra „mici gratis” la Obor.

Bunăoară, în SUA, compania Krispy Kreme oferă celor injectați, încă din luna martie, gogoși. Până acum, a donat peste 1,5 milioane de gogoși glazurate și menține oferta până la sfârșitul anului.

De asemenea, în unele state (Washington și, mai nou Arizona) oficialii oferă „gratuit” – alocații din banii plătitorilor de taxe – o doză de marijuana, relatează CNBC/MSN. „Joints for jabs” se cheamă programul prin care dispensarele sunt autorizate ofere doze gratuite de droguri „ușoare” celor care se „vaccinează” până la 12 iulie 2021. (În unele state americane consumul de cannabis în scop „recreativ” sau medical este legall)

Alte state, mai puțin „progresiste” (deși guvernate tot de comuniști, pardon, de Democrați), gen New Jersey sau Connecticut, oferă tradiționala bere gratis.

Sigur că americanii beneficiază și de recompense mai interesante – țară mai mare, mai bogată, deh. De exemplu, luna trecută, Departamentul de Sănătate Publică al statului Alabama (guvernator Democrat) împreună cu organizatorii cursei auto de la Talladega (din cadrul  circuitului NASCAR; un fel de Formula 1 variantă americană) au oferit bilete gratuite „vaccinatilor”.

Pe de altă parte, statele Ohio și Maryland au trecut pur și simplu la bani grei. Astfel, loteria statului Maryland organizează extrageri loto speciale, zilnice, timp de 40 de zile (până pe 4 iulie), numai pentru „vaccinați”, cu premii în valoare de 40 de mii de dolari per extragere, respectiv de 400 de mii de dolari pentru extragerea finală de ziua națională. În Ohio, pe lângă extrageri speciale, există și concursul „Vax-A-Million” (yup, pentru un milion de dolari), la care se pot înregistra și minori între 12 și 17 ani.

Și uite așa, conform datelor oficiale (dacă avem încredere în ele), peste 130 de milioane de americani au fost nu doar dezinformați, mințiți sau constrânși, ci și ademeniți și cumpărați ca să se injecteze cu ambele doze ale acestor seruri experiementale. Seruri care nu imunizează anti-COVID, în schimb prezintă riscuri grave pentru sănătate, de exemplu fatale în zeci de mii de cazuri (numai în Europa și SUA).

Așadar, n-a inventat patronul micilor din Obor nimic și nu-s românii mai ușor de cumpărat decât alții. În America, după ce le-au vândut gogoși despre așa-zisele vaccinuri, acum le donează gogoși de-adevăratelea.

Iar ca să punem în perspectivă și mai corectă situația, vă reamintesc datele comunicate de pagina oficială RoVaccinare, cu privire la succesul „vaccinului cu mici și muștar”:

Pe 11 iunie 2021, în Obor s-au injectat 398 de persoane. Întâmplarea face să fi trecut pe acolo pentru aprovizionarea săptămânala. Coada era mai mult la mici (pe bani) decât la injectare. La micii din Obor întotdeauna e coadă. Sunt buni, am cumpărat și eu câteodată, când am avut răbdare (detest statul la coadă). De azi înainte, desigur, nu voi mai cumpăra, pentru că personal consider că prostia și ignoranța trebuie sancționate cumva, mai ales când pun în pericol viața atâtor oameni. Dar nici nu uit că Bucureștiul are peste 2,5 milioane de rezidenți, iar prin Piață Obor trec câteva mii de oameni pe zi. Versus câteva sute în unele zile de weekend …

Deci nu, nu sunt românii mai lipsiți de bun simț decât alte neamuri, dimpotrivă. Cel puțin nu în privința „vaccinării” și atracției pentru recompense ieftine. Ce ți-e un mic, ce ți-e o gogoașă, mai ales când la vândut gogoși (metaforic sau la propriu) vorbim de sute de milioane. Iar în materie de instinct de conservare, din datele oficiale comparative-procente din populație inoculată cu serurile Covid-aș zice că românii stau deocamdată mai bine decât multe popoare occidentale.

Prin urmare, dacă vreți să vă supărați pe cineva, dacă vreți să vă rușinați de cineva, lăsați „românii”, „vulgul”, „poporul”, și uitați-vă mai degrabă la „elitele” noastre vacciniste, extrem de nereprezentative pentru populație, fie ele politice, intelectuale sau artistice.

Dacă vreți să vorbim despre cine pe cine vinde și se vinde sau la ce preț, uitați-vă la așa-zisele noastre elite. Și spun „așa-zise”, pentru că termenul „elită” presupune niște calități POZITIVE superioare raportate la standarde obiective, și nu e cazul. În afară de ignoranță pompoasă, aroganță găunoasă, defazaj total față de realitate și predispoziția funciară la compromis moral, tot ce este obiectiv superior și remarcabil la aceste „elite” ale noastre față de cele occidentale este ridicolul cu care-și dau în petec și faptul că se vând la preț mai mic decât cele occidentale.

Atentie! Cititorii localizați în România și Europa, nu vor putea accesa unele dintre linkurile incluse în textele noastre decât dacă au acces (via VPN) la servere localizate în SUA.

Suportul publicului nostru, inclusiv cel financiar, este esențial pentru menținerea și dezvoltarea paginii ACIDmedia. Orice donație este binevenită. Vă mulțumim!
Donează aici