Celebrity Millennium este un vas de croazieră nordamerican având ca operator turistic Royal Carribean. Deși întregul personal și toți pasagerii erau „vaccinați”, cu 72 de ore înainte finalul croazierei, doi dintre pasageri au fost testați pozitiv pentru COVID-19 și izolați la bord, relatează WFLA Tampa.

Înainte de îmbarcare, tuturor pasagerilor le-a fost solicitat, pe lângă certificatul de vaccinare, și un test COVID-19 negativ, efectuat în ultimele 72 de ore. Pe durata croazierei, s-au aplicat protocoale speciale de „siguranță” COVID-19.

Cei doi pasageri testați pozitiv, asimptomatici, sunt izolați și monitorizați de personalul medical la bordul navei. Între timp se efectuează investigarea contactelor umane pe care le-au avut (contact tracing), care, la rândul lor, sunt testate suplimentar. Libertate!

Alte nave de croazieră ale Royal Carribean nu vor mai solicita pasagerilor dovada vaccinării, ci un test negativ efectuat în cele trei zile anterioare îmbarcării.

Atât, deocamdată, despre libertățile și beneficiile „vaccinării”. Sau, mai bine zis, despre iluzia beneficiilor și libertății, excepțional vândută până acum, global, de propaganda vaccinistă.

Cei interesați pot găsi mai multe date și informații despre minciuna „imunizării” prin inocularea acestor seruri experimentale aici și aici. Nu ratați nici linkurile incluse la finalul textelor.

Sau ratați-le, dacă doriți. Caz în care puteți servi , în compensare, un mic „gratuit” la injectare, în Piața Obor. Gratuit, la fel ca „vaccinul” achitat din banii extrași de stat cu japca, pardon, cu legea taxelor și impozitelor, din buzunarul cetățenilor.

Sursa: pagina oficiala RoVaccinare, 12 iunie 2021

Sau puteți avea în continuare vise plăcute și iluzii multe, urmărind campania de propagandă vaccinistă, ordonată de premierul Cîțu tot din buzunarele dumneavoastră. Campanie intitulată „Împreună învingem pandemia. Ce conține vaccinul?”. Sigur, unii, mai lucizi și sensibili, ar putea avea coșmaruri sau reacții neurovegetative neplăcute (gen amețeli, greață, tahicardie, hipertensiune) urmărind spoturile publicitare în care sunt folosiți inclusiv copii.

Cred că un titlu mult mai potrivit pentru această campanie ar fi fost „Cum să învingem împreună adevărul despre așa-zisele vaccinuri”. Sau „Cum imunizăm publicul împotriva realității, libertății și sănătății”. Publicul credul și imatur, indiferent de vârstă.

În România, autoritățile pretind că ar fi injectat peste patru milioane de oameni cu aceste seruri experimentale. Victimelor astfel inoculate le doresc, cu sinceritate, multă sănătate. Autorităților vacciniste, în frunte cu „medicii” Gheorghiță, Arafat, Streinu, Rafila? Well, dacă aș fi ipocrită, le-aș dori libertate. Libertatea la care, dacă legea și justiția mai funcționează în țara asta, la un moment dat vor putea doar visa.

 

Suportul publicului nostru, inclusiv cel financiar, este esențial pentru menținerea și dezvoltarea paginii ACIDmedia. Orice donație este binevenită. Vă mulțumim!
Donează aici